Cjenik
Cjenik
ČIŠĆENJE
Cijene se formiraju po satu rada ili površini prostora koji se čisti, ili se ugovaraju prema broju i učestalosti dolazaka, a ovise o vrsti sredstava za čišćenje i zahtjevnosti prostora.
Nedjeljom i blagdanom cijene su 30 % više.
Nudimo 10 % popusta za čišćenje stanova i zgrada radnika u tvrtkama koje servisiramo.
ČIŠĆENJE UREDA
8 sati dnevno
standardna sredstva za čišćenje - 20 kn/sat
eko-sredstva, ISO standard - 25 kn/sat
4 sata dnevno
standardna sredstva za čišćenje - 30 kn/sat
eko-sredstva, ISO standard - 35 kn/sat
5-10 sati tjedno
standardna sredstva za čišćenje - 40 kn/sat
eko-sredstva, ISO standard - 45 kn/sat
ČIŠĆENJE STUBIŠTA
1 x tjedno metenje i pranje
1 x mjesečno pranje prozora - 20-40 kn/stan
ČIŠĆENJE KUĆANSTAVA
Sve vrste standardnih čišćenja i održavanja
(usisavanje, pranje, brisanje prašine,
čišćenje kuhinje, sanitarija)
standardna sredstva za čišćenje - 35 kn/sat
eko-sredstva, ISO standard - 40 kn/sat
Temeljito čišćenje (“generalka”) - 45 kn/sat
ČIŠĆENJE ORDINACIJA
isključivo sredstvima sa ISO 9001, ISO 14001 ili EMAS certifikatom - 40 kn/sat
ČIŠĆENJE RADIONICA
standardnim sredstvima za čišćenje - 40 kn/sat
sredstvima za čišćenje s ISO standardom - 45 kn/sat
ČIŠĆENJE UGOSTITELJSKIH OBJEKATA
standardnim sredstvima za čišćenje - 45 kn/sat
sredstvima s ISO standardom - 50 kn/sat
TEMELJITO ČIŠĆENJE ("GENERALKA")
standardnim sredstvima za čišćenje – 50 kn/sat
sredstvima s ISO standardom - 60 kn/sat
HOME MANAGING (Skrb o domu)
Cijena usluge formiraju se dogovorno i neposredno ovise o učestalosti, količini i vrsti usluga.
Za detaljnije obavijesti molimo da nam pošaljete e-mail s navedenim uslugama koje Vas zanimaju, pa ćemo Vam poslati informativni cjenik.
DECLUTTERING (Raščišćavanje):
Cijena DECLUTTERINGA kreće se između 80 i 150 kn po satu i ovisi o nekoliko činitelja:
- razini zapuštenosti prostora koji se uređuje (količini pohranjenih predmeta i stupnju nečistoće)
- vrsti i opsegu dogovorenih radova (pribor za pakiranje, odvoz, uređenje)
- dodatnim uslugama, poput planiranja uređenja prostora.
Usluga se sastoji od dvije faze: prvoga dolaska (kad se posao procjenjuje i dogovara) i drugoga, koji uključuje sve dogovorene intervencije u prostoru.
Ako se pri prvom dolasku ne postigne dogovor, tj. ako naručitelj odustane od posla, dolazak se ne naplaćuje. Ukoliko se posao dogovori i obavi, prvi se dolazak uračunava u ukupnu cijenu rada.
MOLIMO UZMITE U OBZIR DA SU SVE CIJENE IZRAŽENE BEZ PDV-a.